Här får du svar på dina vanligaste frågor

Hoppa till sektion:

Betalning

Hur kan jag betala?

Hos Lampeshop kan du betala med VISA-Dankort, VISA, Mastercard, JCB, Maestro och Forbrugsforeningen.

Är mina uppgifter säkra när jag betalar med er?

Ja, självklart! Vi uppfyller strikta säkerhetskrav när vi utbyter betalningsuppgifter. Allt sker via en krypterad SSL-anslutning, så din information är säker.

Jag har en rabattkod, hur använder jag den?

Om du har en rabattkod kan du ange den i fältet "Rabattkod" när du går vidare till kassan från varukorgen.

Leverans

Vad är er leveranstid?

Vår leveranstid är för närvarande mellan 3-5 arbetsdagar.

Hur mycket kostar leveransen?

Om du handlar för mer än 499 kr får du fri frakt på din order hos GLS Pakkeshop. Om du köper för mindre är leveranspriset 49 kr.

Returer och klagomål

Retur av varor
På Lampeshop.se har du 100 dagars returrätt från den dag du tar emot varorna. Varorna ska returneras oanvända, i originalförpackningen och i samma skick och förpackning som när de mottogs. När vi har mottagit din returvara kommer vi att inspektera den och godkänna returen. Vi återbetalar sedan köpbeloppet till det kreditkort du använde för köpet så snart som möjligt. Observera att det kan ta upp till 5-10 arbetsdagar.

Du får inget returporto med ditt köp. Du ansvarar själv för detta, eller så kan du kontakta oss på info@lampeshop.dk. Och få en returetikett på din e-post. Det kostar 100,- att använda vårt returporto - det dras av från din betalning. 

Du ansvarar själv för att varorna är säkert förpackade och kommer fram oskadda. 

Du är också välkommen att returnera ditt köp personligen i vår fysiska butik.

Lampeshop.se
Måbjerg skolevej 23
7500 Holstebro, Danmark

Hur länge har jag returrätt hos er?

Vi erbjuder en utökad returrätt, vilket innebär att du kan returnera din vara upp till 100 dagar efter ditt köp.

Vad gör jag om jag har ett klagomål?

När du handlar hos Lampeshop.dk har du 24 månaders reklamationsrätt. Om den produkt du får är defekt måste du klaga inom en rimlig tid efter att du har upptäckt defekten. Om du reklamerar inom två månader efter att felet upptäckts är reklamationen alltid skälig.

Kontakta oss innan du skickar varan. Om din reklamation är befogad innebär det att du antingen kan få varan reparerad, utbytt, återbetald eller prisnedsatt, beroende på den specifika situationen. Du kan skicka din reklamation till Lampeshop.dk på info@lampeshop.dk.

Produkter vises her